Drukuj stronę do PDF Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza im. Wincentego Pola

Nazwa własna: Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza im. Wincentego Pola w Lublinie
Adres: ul. Choiny 2, 20-816 Lublin
Adres www: www.wssp.edu.pl
Telefon: 81 740 72 40, 81 740 25 08

Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza im. Wincentego Pola w Lublinie kształci w systemie stacjonarnym i niestacjonarnym, na studiach magisterskich, licencjackich i podyplomowych. Studenci mogą korzystać ponadto z zasobów biblioteki WSSP (ok. 20 000 woluminów). Zajęcia odbywają się w jednym z najnowocześniejszych obiektów dydaktycznych w Polsce przy udziale wybitnej kadry naukowej. Do dyspozycji studentów pozostaje aula na 200 osób, gabinety fizykoterapii, kinezyterapii, kosmetyki, biomechaniki, masażu, laboratorium chemiczne, pracownia turystyki, hotelarstwa, gastronomii oraz geografii i informatyki. WSSP nazywana jest „Uczelnią przyjazną dla sportu” gdyż stwarza szansę studentom, których pasją i często zawodem jest sport. W 2011 roku otworzono kierunek wychowanie fizyczne oraz Centrum Kształcenia Piłkarek Ręcznych. Uczelnia specjalizuje się w indywidualnym toku nauczania sportowców, którzy mają treningi i biorą udział w zawodach. Jednocześnie daje szansę studiowania i trenowania z mistrzami Polski, Europy i świata.

Serwis dla kandydata:

Informator